Mājas lapu izstrāde

Mājas lapu izstrāde

Mājaslapas, mobilie aplikācijas, logotipi un lietotāja interfeisi  var kalpot tikai kā instrumenti. Bet mēs veidojām projektus, kuri ne tikai risina izvirzītus uzdevumus, bet arī izraisa spilgtas emocijas.
Jebkuras grūtības mājaslapu profesionāla izstrāde īsa laika un par pieejamu cenu.

Pasūtot mājaslapu pie mums, jūs saņemsiet:

  • mūsdienīgo dizaina izstrādi;
  • iespēju atjaunot informāciju pašrocīgi īpašniekam vai strādniekam;
  • mājaslapas tehnisko atlabtu nodrošinājumu.

Ja ir nepieciešams:

  • Veicam mājaslapas atbalstu;
  • Pilnība apmācīsim patstāvīgi strādāt ar mājaslapu;
  • Pieslēgsim mājaslapu pie maksājumu sistēmām;
  • Optimizēsim un attīstīsim mājaslapu meklēšanas sistēmās (Google, Yandex);
  • Integrēsim un attīstīsim jūsu biznesu sociālajos tīklos (Twitter, Facebook, Vkontakte и другие).

Interneta mārketings

Meklēšanas mārketings
Meklēšanas mārketings (SEM) — darbību kopums, kuru uzdevums ir piesaistīt apmeklētājus uz vietni, izmantojot meklēšanas rīkus: masmediju vietnes, sociālos tīklus, Google un Yandex meklētājprogrammas, atsauksmes, video apskatus, fotogrāfijas. Pie daļas no meklēšanas virzīšanas attiecina arī reputācijas mārketinga pakalpojumus (SERM) un vietnes virzīšanu ar meklēšanas uz mobilajām ierīcēm un planšetiem palīdzību.
Kontekstuālā reklāma
Kontekstuālā reklāma - ziņa, ko izsniedz Google, Yandex (un to vietnes-partneri) meklētājprogrammas, youtube kanāls, sociālie tīkli Draugiem, Facebook, VK un salīdzināšanas vietnes. Kontekstuālā reklāma demonstrē plaša spektra spējas "mērķēt" uz Jums vēlamo auditoriju pēc ģeogrāfijas, vecuma, interesēm, pirktspējas, un daudziem citiem rādītājiem. Remārketings (retārgetings) arī attiecas uz kontekstuālās reklāmas pakalpojumiem un ļauj sasniegt cilvēkus, kuri iepriekš ir apmeklējuši Jūsu vietni, un izrādīja zināmu aktivitāti.
Sociālie tīkli
Sociālie tīkli, nozaru blogi, un pat YouTube ir plaši iekļauti mūsu ikdienas dzīvē. Ne tikai iekļauti, bet arī būtiski ietekmē uz mūsu pieņemtajiem lēmumiem. Draugiem, Facebook, VK, "Odnoklassniki", Instagram, Pinterest, Swarm, LinkedIn vietnēs ir reģistrēti miljoniem lietotāju. Visi tie - Jūsu pašreizējie vai nākotnes klienti. Jūsu zīmola pārstāvības aktīva attīstība sociālajos tīklos - tā ir iespēja pateikt miljoniem abonentu par savu projektu.
Konsultēšana un audits
Vietnes esošā meklēšanas mārketinga audits, virzīšanai galveno vaicājumu piemeklēšana, programmas realizācijas tehnisko problēmu novēršana, reklāmas kampaņu Google.Adwords, Yandex.Direct rādītāju audits. Pasūtītāju konsultēšana vietnes veidošanas posmā: ieteikumi par projekta struktūras veidošanos, draudzīgam meklētājprogrammam, administratīvās daļas programmas realizāciju un mijiedarbības ar lietotāju funkcionālu. Mēs esam gatavi būt klientam par vienoto logu, kas veiksmīgi īsteno tādus uzdevumus kā esošā offline-biznesa jauna līmeņa sasniegšana, kā arī online-biznesa pozīciju nostiprināšana Internetā.
Mediju reklāma un analītika
Statisku, animācijas vai video promo bloku izvietošana tematiskajās tīklu vietnēs. Baneru reklāmas galvenais uzdevums internetā - potenciālo klientu informēšana par Jūsu produktu vai Jūsu zīmola virzīšana kopumā. Komunikācija ar klientu notiek, izmantojot vizuālo tēlu (baneru) vai videoklipus. Tas galu galā noved pie zīmola atpazīstamību starp mērķauditoriju un pārdošanas apjomu caur citiem saziņas kanāliem digitālā medijos palielināšanas.
E-pasta mārketings
E-pasta mārketings - visvairāk pieejams un tajā pašā laikā - efektīvs līdzeklis klientu piesaistīšanā un atgriešanā. Ļauj ievērojami palielināt atkārtotu pārdošanu skaitu un klientu iesaistīšanas līmeni, izmantojot Jūsu e-pasta adrešu datubāzi. Analizējot iepirkšanās vēsturi un klientu uzvedību, var izveidot e-pasta ziņu nosūtīšanas sistēmu tajos laika intervālos, kad klentiem ir lielākā tieksme uz preču vai pakalpojumu iegādi.
Lietojamība
Jauno vietnes lapu projektēšana vai to daļējā mainīšana - nākamais posms pēc dziļās lietotāju uzvedības uz vietnes un pirkuma procesa analītikas. Nepārdomāta navigācija vai izvēlne, pārāk mazi, neietilpstoši redzes lokā vadības pogas vai nestrādājošie linki - visi šie "sīkumi" spēj sabojāt uzņēmuma imidžu. Slikti organizēts preču katalogs, sarežģīta, pārslogota ar jautājumiem pasūtījuma forma, ierasto maksājuma metožu neesamība - tas viss var atņemt no apmeklētāja vēlmi pirkt. Mēs esam gatavi risināt pat vissarežģītākos lietojamības uzdevumus un padarīt Jūsu vietni par efektīvo līdzekli sazināšanai ar mērķauditoriju.
Analītika
Metrikas sistēmu iestatīšana un datu analīze - atslēga, lai saprastu, kā lietotāji veic pirkumus un pieņem lēmumus par sadarbību. Bez web-analītikas instrumentiem viss online-mārketings būtu veidots tikai no minējumiem un pieņēmumiem. Bez tiem grūti novērtēt reklāmas kampaņas efektivitāti, novērtēt pārdošanas līmeni, aprēķināt investīciju atmaksāšanas periodu (ROI), LTV klientu dzīves ciklu, veikt ABC-analīzi vai lietotāja mijiedarbības ar vietni monitoringu. Jūs nevarat pārvaldīt to, ko nevar izmērīt. Mūsu uzdevums - pareizi novērtēt komunikācijas ar lietotāju efektivitāti, pieņemt efektīvus lēmumus par Jūsu vietnes attīstīšanu Internetā.
UZRAKSTĪT MUMS
Loading...